OPROEP: Inzamelingsactie Stichting ONTHA:
Help de slachtoffers aardbeving Marokko

Bismillahir-Rahmanir-Rahiem

Beste broeders en zusters,

Stichting ONTHA is momenteel in Marokko in het getroffen gebied i.v.m de verwoestende aardbeving. Duizenden mensen zijn hierdoor getroffen en hebben hard jullie hulp nodig. Er zijn vooral tenten nodig en dekens.

Het is onze plicht om degenen in nood te ondersteunen, want Allah zegt in de Koran: _”En doe goed. Voorwaar, Allah heeft de weldoeners lief.” (Koran, Surah Al-Baqarah, 2:195)

Wat kunt u doen?

GELD DONEREN: Uw financiële bijdrage kan direct levens redden en het leed doen verzachten. De winter is in aantocht en dat is grote een zorg. DONATIELINK

DELEN: Stuur dit bericht door, maak onze inzamelingsactie bekend en moedig anderen aan om mee te doneren.

Om onze organisatie te leren kennen, klik op de volgende link: www.stichtingontha.nl

Moge Allah swt ons allen zegenen voor alle inspanningen en voor uw vrijgevigheid en medeleven.

Team Stichting ONTHA